Re: WIFI propojení.

Úterý Listopad 9 09:58:11 CET 2010

Fungovat to bude, ale osobně bych se snažil veškerou elektroniku
schovat dovnitř a ven vystrčit jen anténu. Venku na to bude působit UV
záření a změny teplot (a s tím související kondenzace vlhkosti). I
když tam píšou, že je to venkovní AP, tj. mělo by to ty venkovní
podmínky vydržet, použil bych stejně radši běžné APčko určené do
pokojových podmínek.

P.K.