konec NiCd baterek?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Listopad 9 09:45:45 CET 2010

Mozno to nadsenie trochu opadne pretoze LiPol baterie starnu aj bez pouzivania.
Takze ak je to na kazdodenne pouzivanie tak super. Ja vytahujem aku vrtacku 2x do roka
a vzdy je vybita :) takze ju nemozem hned pouzit ale musim cakat kym sa trosku nabije.
Je na 18V takze nejaky 4 clankovy LiPol pack by ju uzivil.
V modeli lietadla na 3. rok je uz bateria LiPol nepouzitelna a to idem lietat par krat
do roka. Dobre na tych bateriach je, ze ju plne nabijem a po roku je stale 100%.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomas Chvatal
Sent: Monday, November 08, 2010 5:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: konec NiCd baterek?

Toto jsem nedavno podniknul (mozna i presne tuto baterku)
a z vysledku jsem zatim nadseny.
Samovybijeni 0.00 = kdykoliv sahnu po vrtacce tak jede na plny vykon.

Kroutak je (proti puvodnim hruzam baterkam NICd) neskutecny. Az se bojim ze
to asi
neco ukrouti v prevodovce, nebo odejde motor. Musi se s tim rozumne a pokud
mozno
nezavirat momentak na vrtacce na max. :-)

Vydrz neskutecna.

Do puvodniho nabijece jsem dobastlil toto
http://www.belza.cz/charge/liich.htm a chodi to fajn.

Zatim ma ta baterka asi jen 3 cykly, ale planuju to obcas nabit lepsi
nabijeckou
s balancerem. Zatim to ale nebylo potreba. Clanky jsou krasne vyrovnane.

Jen bacha na jednu vec ! S touhle baterkou asi nastartujete i auto, takze
opravdu ji
neni radno sroubovakem spojit do zkratu. :-) (osobni zkusenost)

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853