WIFI propojení.

Ivan Kozák i.kozak na tiscali.cz
Úterý Listopad 9 09:42:10 CET 2010

Zdravim,
byl jsem pozadan svagrem o pomoc s resenim jeho internetoveho pripojeni.
Jelikoz se nepovazuji zase za tak velkeho odbornika moc rad si od vas
necham poradit.

Situace: Svagr si vedle domu rodicu, kde zije postavil novy dum a ten na
zimu pronajima a rad by hostum
umoznil pristup na internet. Domy jsou cca 100 m vzdaleny a je zde
nadherna prima viditelnost.
Doma ma internet ADSL od O2 a rad by ho rozbocil i na novy barak.
Kabel i optiku odmita - muselo by se kopat a na optiku nekoho pozvat.
Ja jsem myslel, ze by mohlo jit toto: z ADSL modemu/routeru bych jednu
linku natahl
do tohoto zarizeni http://www.alza.cz/tp-link-tl-wa5210g-d178275.htm  je
to Acces point
a na novem baraku bych pouzil to same v rezimu klient a z neho bych
napojil WIFI router pro ten novy baracek.
Pouzil bych nejaky router s WDS napr
http://www.alza.cz/w306r-d139065.htm a tim bych zajistil konektivitu v
novem
baracku.
Ale nez to zacnu nakupovat rad bych se ujistil u nekoho chytreho ze to
takto pujde a pak ze to APcko neni zbytecne
silne pro tech 100 m.

Predem moc dekuji za rady.

S pozdravem Ivan Kozák