OT: LHC - zopar chlpatych obrazkov z pociatku vesmiru

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Pondělí Listopad 8 21:15:23 CET 2010

No nevim, ale rekl bych, ze se radioaktivni prvky nepouzivaji prave protoze jsou radiooktivni a neda se zarucit, ze u toho daneho atomu nedoslo k rozpadu a misto plutonia ci uranu pak lita neco jineho. Nad olovem je tusim jeste bismut, ale ten ma prilis nizkou teplotu tani.

Pavel

>Zdravim,
  ja jsem si rikal, jestli to je skutecne jen pretavena diabolka nebo neco
lepsiho :-). A nemylil jsem se, ze je :-).
  A co takhle třeba plutonium, to je ještě za uranem :-). Ale řekl bych, že
politicky by to bylo ještě více na hraně...
  Zdraví Pavel