konec NiCd baterek?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 7 13:01:28 CET 2010

 7.11.2010, 12:53:03

S Cd to bude stejne jako s Pb. Tedy pouziti je uz davno zakazano, ale
existuje spousta vyjimek.
V realu, je to tak, ze treba GES ma stale nektere typy skladem, a
kolega k nim daval minuly tyden dva akku-paky na repas.
Soucastne clanky LiFePo ci nejnovejsi typy Li-Ion jsou s NiCd srovnatelne nebo i
lepsi, a vyrobci a prodejci predvadi politicke tanecky, ve snaze
prinutit zakaznika k prechodu na novejsi (drazsi, cinany neovladnute)
technolodie, a pritom nenastvat ty kteri nedavno zakoupili NiCd.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz