OT: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak
Pavel Kadečka
pavel.kadecka na gmail.com
Sobota Listopad 6 21:29:01 CET 2010
Šroubový spoj drží IMHO na základě třecí síly v závitu a na ploše mezi
hlavou šroubu (nebo matkou) a podložkou. Jakýkoliv namazání tu třecí
sílu snižuje. V manuálu to píšou jako ochranu proti expertům, co by se
chtěli hojit na výrobci auta potom, co by skončili ve škarpě s
upadnutým kolem, který si sami měnili. Mohlo by k tomu dojít v
kombinaci málo dotažených šroubů a tučně namazaných závitů.
Myslim že i v pneuservisu mazali jen střed kola, šrouby ne.
P.K.
2010/11/6 Kamil Rezac <krezac.conf na gmail.com>:
> No vzhledem k tomu, ze to delal servis, tak jsem to tezko mohl namazat
> :) Nehlede na to, ze v manualu je velkym pismem, ze se to nesmi,
> nejspis pro to maji nejaky duvod (aby to nevlezlo do brzd?)
>
> KR
Další informace o konferenci Hw-list