OT: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak

Sobota Listopad 6 21:29:01 CET 2010

Šroubový spoj drží IMHO na základě třecí síly v závitu a na ploše mezi
hlavou šroubu (nebo matkou) a podložkou. Jakýkoliv namazání tu třecí
sílu snižuje. V manuálu to píšou jako ochranu proti expertům, co by se
chtěli hojit na výrobci auta potom, co by skončili ve škarpě s
upadnutým kolem, který si sami měnili. Mohlo by k tomu dojít v
kombinaci málo dotažených šroubů a tučně namazaných závitů.

Myslim že i v pneuservisu mazali jen střed kola, šrouby ne.

P.K.