OT: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Listopad 5 20:54:50 CET 2010

ted v "akci" momentak proteco 28-210Nm za 499kc ...
ale jak uz nekdo psal, tak utahovat nevytazenym teleskopem smerem od zeme, s rozumem  ...
povoleni pokazdy v poho.(hliniky i plechy) stredy + srouby maznu lehce grafitkou, ta je na vsechno :-)
pul_sezona = u me 25000km ...
jinak k tomu "pytli", prej se to zevnitr svini sajratem z vejfuku, ale koupil jsem ho jako darek
k octavce, pred rokem, no snad si s tim dvojitym laufem tata poradil :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Benedikt
Sent: Friday, November 05, 2010 7:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak

Dne pátek 05 listopad 2010 14:51 Zíka Aleš Ing. napsal(a):
> 	Když on má ten klíč při tom skočení tendenci sesmeknou se z matice
> nebo se ohnout. Před pár lety jsem koupil v Lidlu si za 120 Kč L-klíč
> který je vytahovací, takže má páku přes půl metru, a tím jsem to zatím
> vždycky povolil bez problémů, jde to mnohem líp než s křížem, s tím
> jsem se vždycky trápil.

Ten neni spatny, ale pro kola me kolega presvedcil, ze je lepsi to utahovat na predepsany moment. Sice se to musi po namontovani po par kilometrech radeji zkontrolovat, kdyz se to kolo spatne usadi tak muze byt problem. Dost casto to vetsina lidi zbytecne dotahuje "na krev" a pak se divi, ze to na ceste nepovoli. Momentovy klic obcas miva prave Lidl za rozumny peniz a ma i dostatecnou delku pro pohodlnou praci.

	Radek