OT Nafukovaci rozhledna - Jak zaslepit igelitovy rukavec?

Pátek Listopad 5 21:48:30 CET 2010

Já myslel že Apríl bude až na jaře :-) Když mýma tměř 100 kilama budu
tlačit a téměř 1m2, bude tlak v celé trubce 1 KPa. No není to moc, ale
je to jen fólie. Sakra teď koukám na větráček z GM a ono to má tlak
skoro 10 mm Hg - takže to je 1 KPa?
K tomu svařování - vezmu dvě kovová pravítka, mezi ně oba igelity a
nechám okraje čouhat asi 2-3 mm. Pak to přejedu horkovzdušnou letovačkou
nebo zapalovačem. Drží to perfektně, dětem jsem dřív takhle zmenšoval
obaly na sešity.
Anděl