OT Nafukovaci rozhledna - Jak zaslepit igelitovy rukavec?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 5 15:00:10 CET 2010

Dobrý den všem,

Po bývalém podnájemníkovi mi doma zbyla role černého rukávce šířky 1 m, z materiálu, jako silnější černé pytle na odpadky. Dospěl jsem k závěru, že by z toho šla udělat nafukovací rozhledna :-)

Problém je, jak zaslepit konce, aby to bylo dostatečně spolehlivé, lehké a odolné vůči nafukování a pak zase skládání do batohu a také aby výrobní proces byl bezpečný. Předchozí podmínky totiž splňuje např. zalepení pruhem izolepy, pokud se ale tento nalepí zevnitř. Ovšem zalézat do 6 m dlouhého rukávce, tam ho lepit a pak se zase pozpátku soukat ven, mi nepřijde jako dobrý nápad...

Subotázka: Jak zaslepit půlku nafukovací matrace? (aby nahoře bylo na čem sedět)

Jinak to vychází super: 3nohá rozhledna vysoká 5 m se vejde do malého balíčku o hmotnosti asi 2 kg. K dostatečnému nafouknutí stačí tlak 2 odstředivých ventilátorů z GM.

Docela často se mi stává, že vylezu někam na kopeček a pak si říkám, že kdybych mohl být o 2 m výše, dalo by se odtamtud nafotit hezké panoráma, ale takhle z toho nic nebude. S nafukovací rozhlednou by byl problém snadno řešitelný:-)

PH