OT: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Listopad 5 14:51:28 CET 2010

	Když on má ten klíč při tom skočení tendenci sesmeknou se z matice nebo se ohnout.
	Před pár lety jsem koupil v Lidlu si za 120 Kč L-klíč který je vytahovací, takže má páku přes půl metru, a tím jsem to zatím vždycky povolil bez problémů, jde to mnohem líp než s křížem, s tím jsem se vždycky trápil.

	Aleš Zíka
	http://results.cz