eInkoust

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Listopad 5 14:05:00 CET 2010

Jsem na tom skoro stejne, nic mimo technicke literatury nectu. A proto jsem ti řekl dost, je na case si precist něco normálního, co by trochu rozvinulo jazykove schopnosti. Na technickou literaturu mala ctecka moc vhodna neni, ale jako nahrada knizky je dostacujici.

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Friday, November 05, 2010 1:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: eInkoust

1. Nečtu běžnou literaturu, ale hlavně technickou, kde jsou obrázky,
schemata, zdrojové kódy. Na tyto věci, kde není jen text, není malá
čtečka úplně idální. Totéž platí pro datasheety a podobné případy jako
PDF. Chtělo by to velkou čtečku, která je zase zbytečně drahá a také
tedy logicky hůře přenosná. Na tyto dokumenty je tedy pro mě lepší
klasický počítač, případně tiskárna a papír.