eInkoust

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Listopad 5 12:31:29 CET 2010

Doplneni nedokoncene vety:
Docela me cteni z této ctecky chytlo.

Ještě dodam, ze jsem videl hodne PDAcek, netbooku, lepsich notebooku kde jenom cena displeje presahovala cenu prumerneho manažerského notebooku, spoustu LCD (od vylozene levnych az pro ty za desitky tisíc na profi grafiku) ale e-ink je proste něco jineho. Na cteni dnes nic lepsiho elektronického nejspíš nebude.

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Friday, November 05, 2010 12:19 PM
To: HW-news
Subject: RE: eInkoust

Včera mi prisla z Amazonu Kindle ctecka (s WiFi bez GPRS) - do dvou dnu po objednani! S futralem bez lampicky plus doprava to vyslo na $200. Muzu rici, ze displej je opravdu paradni. Ac nectenar, nakopíroval jsem do ni par knih a hned jsem testoval. Docela me cteni z této ctecky. Cestina je bez problemu (UTF-8). PDFka jsem zatím nezkousel.

MG