eInkoust

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pátek Listopad 5 12:04:48 CET 2010

Zdravím,

zažil už jsem za život hodně displayů a gadgetů, ale řekl bych, že
čtečka s elektronickým inkoustem je opravdu převrat v zobrazování. Na
text je vynikající a neexistuje nic elektronického, co by bylo
příjemnější na čtení a fungovalo to v takovém rozsahu světelných podmínek.

Tyhle debaty zarytých netbookářů, tabletářů a podobně jsou dost mimo z
důvodu, že jsou většinou zaujatí svojí hračkou a ostatní posuzují, aniž
by je drželi v ruce, nebo aspoň chápali principy. Často mi to připomíná:

Farář: "Pane kolego. Měl byste někdy zkusit šunku. to je skvělá věc."
Rabín: "Já jim radím, zkusej ženský, to je určitě mnohem lepší, než ňáká
šunka."

P.S.

Teď čtu po několika měsících skutečnou papírovou knihu, přibližně 1000
stránek v pevné vazbě, a dá to zabrat. Zlatá 150g čtečka. Bohužel se u
nás těžko shánějí novinky. Obchod s novinkami neexistuje a piráti, banda
jedna nezvedená, dává každé knize 1/2 roku hájení, než jí uvolní.

Pavel Krafčík