Fwd: USB - RS-232 z Ebay

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Pátek Listopad 5 09:59:45 CET 2010

Na XP SP3, lze pouzit driver dodany na CD , ktere dostanete s prevodnikem. Problem je u Win7 a pravdepodobne i u Vista, pro tyto OS driver prilozen neni a default driver od vyrobce chipu nechodi.
Bohuzel Profilic ma nejakou divnou politiku , tedy nejen ze nepodporuje koncove zakazniky, ale ja bych rekl, ze je primo sabotuje. Pro zajimavost chteli jsme od nich koupit jejich chipy a ani se neobtezovali odpovedet, holt na evropany dlabou.
Nicmene podarilo se mi sehnat tento driver a snim prevodnik chodi i pod 64bit Win7  http://rapidshare.com/files/429002559/PL2303.zip

Pavel

> Dobry den,

aky ste prosim pouzili driver (pre XP).
Pripadne - podarilo sa vam sprevadzkovat tento prevodnik pod Linuxom ?
Dakujem
Peter

USB - RS-232 z Ebay.eml

Predmet: