eInkoust

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Listopad 4 19:58:30 CET 2010

Ja teda nevim co na tom lidi bere, me na vsechno tohle staci netbook za
5 tisic, nabehne ze spanku asi za 7 sec., jedine snad ta vydrz na
baterky...  Ale pocitace mam vsude kolem sebe, tohle bych nijak nevyuzil
s temi nevyhodami. Kdyz uz neco ctu, tak navic vetsinou ve tme ;-)