Re: Re: eInkoust

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 4 19:27:45 CET 2010

Mám Kindle 3, to co prodává Amazon za $140. Displej se čte pohodlně, nebolí od toho oči, ale kontrast je horší než u novinového papíru, takže to chce hodně okolního světla.

Kindle 3 umí PDF a kupodivu je to docela svižné. Displej má úžasné rozlišení, takže s vypětím očí lze na 6 palcovém displeji zobrazit celá A4, ale moje oči to neberou. Kindle lze otočit na šířku, pak lze zobrazovat vždy horní a dolní polovinu PDF. Je to ale pakárna, nouzovka.

Kindle 3 obsahuje webový prohlížeč. Na prohlížení webovských novin typu m.ihned.cz je to super. Ideální pokud oblíbený web má variantu optimalizovanou pro mobily, taková adresa často začíná právě tím "m.". V nouzi lze použít třeba na gmail. Seznam mail v prohlížeči nefugnuje.

Kindle 3 má vyladěné překreslování a to ve dvou módech, já bych je nazval "čistý" a "špinavý". Ten čistý je použit pro e-knihy, ten špinavý pro webovský prohlížeč. Ve špinavém módu se při překreslení se obrazovka celá nesmaže, takže vznikají duchy, ale rolování ve webovském prohlížeči je svižné. Pomocí Alt-G se pak dá obrazovka překreslit v čistém módu.

Vojta Bubník