eInkoust

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Listopad 4 16:03:18 CET 2010

On 11/04/2010 03:36 PM, Jan Waclawek wrote:

> To je samozrejme naopak, Kindle prisiel uz ked sa citacky od Sony (a uz vtedy tusim aj od niekoho ineho) predavali uz roky.
>
> wek

Prvenstvo im samozrejme nepatri, ale to nesuvisi s iniciativou
toho-ktoreho vyrobcu prehrabavat sa v datach, ulozenych v zariadeni,
ktore si zakaznik kupil.

To som sa ale uz dostal k spletitej sieti licencii, autorskych
prav a podobnych logickych nezmysloch, ktore nemaju nic spolocne
s instrukciou MOV, ktorej obdobu ma kazdy jeden procesor,
na rozdiel od instrukcie LIC(ence) :-)

Lubos