Elaborat pro deti - kmitoctove spektrum - kritizujte

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Listopad 4 09:25:07 CET 2010

Ano, plne souhlasim, ja jsem u uvodniho mailu zajasal, ze to nekdo udelal, protoze to obcas ve vyuce potrebuji, ale kdyz jsem to uvidel, jasot me hned presel. Tohle nema smysl ani ve ctvrtaku na prumyslovce. Ve vyukovem procesu vice nez kdekoliv jinde plati "V jednoduchosti je sila".

Ja bych uvital jednu klasickou caru s vyznacenim oblasti různých typu zareni, jen by se mi libilo, aby byla rozumne podrobna a nakreslena v nejakem skutecnem meritku. Dobre je třeba http://en.wikipedia.org/wiki/File:EM_Spectrum_Properties_edit.svg

Ale na muj vkus je to moc hrube a chtelo by to tam mozna samostatnou "elektrikarskou radku".

Jakub Serych