plynuly rozbeh cerpadla

Čtvrtek Listopad 4 06:57:16 CET 2010

2010/11/4 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>:

> Frekvenční měnič je kulovnice na komára. Ale pokud by byl levnější než
> ten softstartér (což ale asi nebude), proč ne.

Ještě jsem zapomněl - pokud použijete frekvenční měnič, musíte použít
stíněný kabel, protože bude rušit pořád, na rozdíl od toho
softstartéru, který by měl rušit jen při rozběhu. Navíc pro frekvenční
měniče se doporučuje použít kabel s izolací 0,6/1kV (typ např. 2YSLCY,
platí pro 3f motory), protože na výstupu jsou napěťové špičky.

P.K.