plynuly rozbeh cerpadla

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Listopad 4 06:36:19 CET 2010

No, predpokladam asynchronni motor a tam se mi nezda fazove rizeni
triakem uplne idealni - delal jsem pokusy s obehovymi cerpadly, nejak to
funguje ale motorum se to spektrum vysokych frekvenci vubec nelibi.
Navic k cerpadlu povede asi dlouhy kabel, aby to nefungovalo jako
mohutny vysilac... I kdyz pro obcasny rozbeh to asi nemusi byt spatne
reseni.
Nejlepsi by IMHO byl frekvencni menic (pokud je motor 3f, tak dokonale,
i  na 1f nektere menice fungujou a je na to mysleno i v manualu).