OT(?) VOIP na Win. Mobile?

Jiri Splichal george.hw na centrum.cz
Středa Listopad 3 09:48:44 CET 2010

Zdravim,
nemate nekdo zkusenost se zprovoznenim interniho VOIP klienta v zarizeni s WM6.1 ? - nejlepe na Samsungu Omnia ;-)
Melo by k tomu stacit dohrat par souboru,ktere vyrobce cilene odstranil z ROM: dnsapi.dll, rtcdll.dll, voipphonecanvas.dll a ipdialplan.xml a po nastaveni SIP uctu by mel fungovat. Zkousim si s tim hrat uz nejakou dobu i podle fora xda-developers a zatim se mi to podarilo obstojne rozhodit jen pres WI-FI a i tak pokud vola nekdo me,hovor se sice spoji,ale neni nic slyset nebo je slyset jen jedna strana - pak nekdy pomuze stisknout nejake ciselne tl. a DTMF to nejak profoukne ;-) a pak uz zvuk jde. Zajimave je ,ze kdyz volam ja,tak to nedela...
Ale co je pro me dulezitejsi,nejak se mi ted nedari rozchodit to pres GSM 3G :-(  Sice se zaregistruje k SIP uctu ,ale kdyz mi nekdo vola a ja to zvednu,tak se hovor okamzite ukonci a pokud chci volat ja,tak to nejde vubec.Pres jiny SW vse funguje i pres tu 3G.Mam takovy dojem,ze hned po HW resetu mi to slo i pres 3G s tim internim klientem,ale kvuli te chybe se zvukem pri prichozim hovoru jsem zkousel i dalsi programy.A i pres zalohovane registry se mi to ted nedari rozhodit alespon do te puvodni podoby :-(
Nemate nekdo funkci postup?

Diky!

--
Jirka