komunikacia cez USB HID

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Listopad 2 14:16:24 CET 2010

Tipoval bych, ze to bude vlastnost ovladace, protoze se u HID zarizeni
asi neda predpokladat vetsi cvrkot...
Jinak muzete dat odkaz na ten zdrojak (nebo na muj mail rovnou zdrojak)?
Docela me to zajima, jak to funguje, nedavno me prekvapilo, ze kabel na
nastavovani ridici jednotky e-bike se taky tvari jako HID.