Re: Re: IPTV u O2

matesmk na seznam.cz matesmk na seznam.cz
Pondělí Listopad 1 21:05:52 CET 2010

Dobrý den,

to že O2 používá multicast by vadit nemuselo. Jediné co by se muselo udělat je jak říká kolega prvek "překonfigurovat", což u těch iCan STB co požívá O2 je může problém. Asi by se musely vykuchat.

jednoduché řešení je např. AmiNet, ktere pouzivame my. My na nem jedeme multicast ale v dobe testovani jsem zkousel i unicast.

http://www.intelek.cz/product.jsp?artno=76103031

ten lze nakonfigurovat snad jak na multicast, tak na unicast.

martin