IPTV u O2

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Listopad 1 11:11:40 CET 2010

Já si myslím, že to půjde, možná bude potřeba nadefinovat jednotlivý
broadcasty a hotovo. Když jde na normálním PC chytat vysílání TV od Netboxu,
bude tohle fungovat na naprosto stejným principu. Stačí znát adresy
jednotlivých broadcastů, u Netboxu to bez problémů VLC přežvýká, ale signál
je primárně určen pro jejich set top box (v podstatě velice podobná krabička
jako na tom Aukru).