radiostanice propojitelna s PC

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Listopad 1 10:56:24 CET 2010

chtel jsem aby si to rozumělo s motorolami řady  CP
http://www.motorola-radiostanice.cz/c/radiostanice/prenosne-rucni/cp-serie/

bohuzel o modulaci nepisou nic - asi je to tajne ...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ladislav Vaiz
Sent: Monday, November 01, 2010 10:12 AM
To: HW-news
Subject: Re: radiostanice propojitelna s PC

Ahoj,
jaký výkon? Jaká modulace? Komunikace bývá přes sériový port, obvykle je
potřeba jednoduchý interface. Podle výrobce se nazývá CAT, CI-V.
Protokol se dá sehnat nebo existuje projekt hamlib. Ovládání z terminálu
obecně nejde, bývají to binární protokoly. Příjem/vysílání se obvykle
dělá řídicími piny sériového portu, některá rádia asi mají příkazy. Na
DTMF bývají moduly, ale nevím, zda funguje komunikace po sériáku. Lze
použít pro příjem třeba MT8870, ale nevím, zda se ještě nechá sehnat.
Typy: IC706MKIIG, FT817, FT857. Bazarová cena začíná kolem 10 000.
Láďa