RE:MOS FET pro linearni aplikace vyssi napeti

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pondělí Listopad 1 09:53:56 CET 2010

Nevim zda jsem zcela pochopil vas pozdavek, ale mrknete na tranzistory pro napeti 250 az 300V, ty umi i na 100V radove A. irfp4332, IRFP4242 atd.

Jirka

> Dobrý den,
narazil jsem na problém s výběrem vhodného tranzistoru. Mám aplikaci s
IRF1405, kde při rozpínání indukční zátěže omezuje překmit přímo ten
tranzistor tím, že ho přes zenerku udržuju pootevřený dokud tam teče
proud. Mám tam max. 30V a tranzistor má až do max. napětí (55V) plnou
výkonovou zatižitelnost. Teď jsem chtěl to samé udělat na 80V a zjistil
jsem, že tranzistory např. IRFB4321, IRFB4115 mají nad 10V výrazně
sníženou výkonovou zatižitelnost. Např. IRFB4321 (330W) trvale jen
0,1A/50V, IRFB4115 (380W) 28V 1A. Existují nějaké tranzistory pro cca
100 až 150V určené pro lineární aplikace kde by výkonová zatižitelnost s
napětím neklesala?

Anděl