Ulozeni dat na nekolik desetileti.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Květen 31 21:55:48 CEST 2010

Ale tak berte to jako jistou kontinuitu predchoziho. Tenkrat to taky
mohli dat treba na radnici, nebo pod oltar. Ale nedali.
Nakonec bych byl rad, aby se na to zapomelo, ze tam neco je a po tech
desetiletich to zase nekdo "objevil" a mel z toho radost.
Pri teto diskusi mi dochazi, ze by bylo lepsi nedelat zadnou kopii,
ktera bude nekde ulozena a vlastne nebude duvod "tesit se na original".

Martin Hanek