OT: Ulozeni dat na nekolik desetileti.

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Květen 31 20:25:19 CEST 2010

Ano, tomuhle reseni bych veril. CD bych zavaril do nekolika vrstev silnejsich a odlnejsich igelitovych pytliku (tak dve az tri) a vzdy do toho vlozil pytlicek se silikagelem. CDckum strasne vadi vlhkost s moznosti chytit plisen.

To cele bych pak umistil do nejake pevne odolne schranky (nerez? sklo?) jejimz cilem bude zejmena to ochranit mechanicky a proti zivocichum (mysi, ruzni brouci atd.), ale o vzduchotesnost uz primarne nepujde. Pak to myslim kdesi pod dlazdici muze vydrzet velmi dlouho.
Co se tyka formatu, nahral bych to mimo klasickych formatu (wav, jpg atd.) i v textovych RAW formatech a urcite bych k tomu dal papir s presnym popisem dat a formatu.

Jakub Serych