OT Ulozeni dat na nekolik desetileti.

hobby na rq-elektronik.sk hobby na rq-elektronik.sk
Pondělí Květen 31 20:05:57 CEST 2010

o 20 rokov to nebudem vediet ani zapnut, musel som znacne dlho
rozmyslat, preco vo win95 a totalcommandri ked napisem cmd ak sa mi
ziadne okno neotvori.

ked za par dni tu haraburdu zase odlozim buducim generaciam tak zaroven
budem musiet napisat aj nejaky manual ako sa to zapina a ze nepritomnost
usb nie je na zavadu ;-)

pr