OT ach ta nova generacia, was OT: Ulozeni dat na nekolik desetileti.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 31 19:29:40 CEST 2010

On Mon, 31 May 2010 17:47:19 +0200
"HW CNCnet.info" <hwnews at cncnet.info> wrote:

> ;-) Jsem tak na zkousku prubnul syna(9).
>
> Kazety zna z doslechu jen VHS, netusi na co je magnetofon (mame ho nad
> televizi) a na dotaz co to je gramofonova deska rekl, ze to je velke CDcko.
>
> Tak co bude to stacit?

Syn mal vcera (9), tak som ho prubnul tiez, a povedal, ze magnetofon je nieco ako radio. Mno...

Inak, prave sa uci prirodovedu, opytal sa, ako vyzera list jablone, tak som dal "apple" do guglu, co myslite, co na mna vyskocilo... :-(

wek