OT: Ulozeni dat na nekolik desetileti.

pyjan pyjan na tiscali.cz
Pondělí Květen 31 18:01:13 CEST 2010

Za nejlepší bych považoval olověný plech tl. 0,8mm a na něm zprávu
napsat na klasickém mechanickém psacím stroji. Pak to celé vložit do
krabice z olověného plechu tloušťky 3mm a dokonale zaletovat. Krabicu
uložit do zdi, aby byla odolná požáru. Troufnu si tvrdit, že to bude
čitelné ještě za 500 let.

Ještě je možné použít folie z čisté platiny - v tom případě by se
jednalo o tisíce let.