Ulozeni dat na nekolik desetileti.

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 31 15:19:06 CEST 2010

 31.5.2010, 15:14:11

IDE, SATA, USB, to je jedno.
Ono to bude stejne, jako kdyz dneska nekde na pude vyhrabete
gramofonovou desku z 20-tych let. Doma si ji asi neprehrajete, ale pri
trose snahy najdete nejakeho zberatele nebo muzeun kde to dokazou.
U tech disku by ale mohl byt problem, s tim ze jim zatuhnou loziska.
Kdyz uz datove medium, tak asi CD-R.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz