Kde sehnat PTFE folii na membranu pred vlhkomer?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Pondělí Květen 31 10:57:03 CEST 2010

Prave ze na ochranu proti kondenzujici vlhkosti, je to do skleniku a tak je misty az mokro.

Pavel

>Dobry den,

a na co tu folii potrebujete? Na ochranu proti kondenzujici vlhkosti nebo jen aby se do cidla neprasilo?

Pokud to druhe, tak jsem to vyresil na svych meteostanicich kde pouzivam SHT beznym modelarskym papirem. Na DPS je kolem cidla nalepena vysoustruzena trubicka se zapichem na vnejsku - papir je ve dvou vrstvach pres otvor a zajistene je to prevlecenym O krouzkem ktery zapadne do zapichu.

Cidla mam v krytech kde nekondenzuje vlhkost takze papir se nerozmoci, ale je naprosto prodysny - odezvy jsou v podstate bez zpozdeni. A po nekolika letech nonstop mereni jsou cidla naprosto cista.

Zkousel jsem i netkane textilie, treba vlies (flis) a funguji take dobre:

http://www.hobbyeshop.cz/inshop/potahove-materialy/ostatni/id-hor-0063+vlies.html

Radek Vicek