Koloidni stribro

Pavel Hudecek phudecek na tiscali.cz
Pondělí Květen 31 10:55:03 CEST 2010

Používají se 2 technologie: Nanočástice, nebo drátky. První je teď víc in,
druhé vydrží déle - nanočástice se brzy vyperou.

V obou případech je ale zásadní nevýhoda, že se na to nesmí používat aviváž,
protože na stříbře vytvoří povlak, který brání funkci. No a vzhledem k tomu,
že ponožky tvoří zanedbatelnou část objemu oblečení, je jejich separátní
praní poněkud neefektivní. Piliny nasypané po vyprání tento problém celkem
elegantně řeší.

Pro občasné použití např. na čundry se to zdá být optimální. Účinek vydržel
min. 14 dní i při celodenním nošení bot a nesundání ponožek za celou dobu.
Dokonce i přes to, že v půli prvního týdne do jedné boty natekla voda z
bažiny. Bažina smrděla, ale ponožka už ne:-) V mezidobí si bakterie zas
odvyknou.

PH

From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch na orange.fr>
len ci to nie je tym ze to striebro musi mat aj urcitu strukturu, vsade
sa u pradla pouzivaju nanocastice (tm) a vsetko je v tom impregnovane.
Ked sa oskrabe kontakt asi to nema ten isty ucinok. Ono aj kus kolajnice
tazko zapalite, ale ked je to jemny prasok :-)
Ale casto dost urobi aj osobna hygiena :-)))

From: "Pavel Hudecek" <phudecek na tiscali.cz>