Re: Strídac

Boldak Boldak hw.news.hw na gmail.com
Pondělí Květen 31 10:42:43 CEST 2010

Ja tech informaci mam taky jak safranu.. :(

Datovy kabel je RE-2X(St)Yv PiMF je to nadrada kabelu co doporucuje vyrobce
stridace i monitorovaci jednotky.
Pokud myslite vystupni filtry stridace tak nevim, vyrobce je docela
tajnustkarsky v tomto smeru. A pro me jako koncoveho zakaznika by to melo
byt jedno, chci funkcni vyrobec bez ruseni.

Zapojeni 485 je podle vyrobce, od stridace do mon. jednotky a z ni do dalsi.
Zemneno je to podle info ze servisu u prvni mon. jednotky. Toto je prej
doporuceni vyrobce.

Varistory podle me hori, protoze se do datoveho kabelu indukuje ruseni z DC
silovych kabelu. Do DC kabelu se dostane ve stridaci.

U me prevlada nazor ze se snazime vyresit problem, ktery by mel odstarnit
vyrobce. Aspon podle me..

 Boldak