Re: Strídac

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Pondělí Květen 31 10:27:35 CEST 2010

Malo informaci. Pak to jsou jen vystrely do tmy.
Jsou tam pouzite stinene kabely, vystupni sinusove filtry apod.?
Jak jsou provedene 485-ky, v GO, bez GO, zemni smycky?
Chce to jeste radne zmapovat provedeni. Nebo, pokud to je dodavka na klic,
reklamovat u dodavatele.
Horici varistory? U Balua by to clovek jeste chapal, ale tady to spise bude
nejaky kopanec v provedeni/projektu.
JURP