Střídač

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 31 09:46:53 CEST 2010

podobny problem som riesil v januari, akurat to bola 120kW jednotka.
Treba si pozret ake su specifikacie toho striedaca a zistit ci ich
splna. Ak nie je problem tam. Ak ich splna a stale rusi (aj toto je
velmi pravdepodobne) tak treba zacat merat a zistit mechanizmus rusenia.
Potom sa treba rozhodnut ci je ekonomickejsie potlacit rusenie na strane
rusitela alebo vylepsit imunitu na strane rusenych zariadeni.
Bohuzial lepsie pomoct neviem. U nas pomohli filtre na zarusene signaly,
bolo ich sice vela ale bolo to lacnejsie ako vymenit dve 120kW upsky...
b.