[OT] kde sehnat dily na konvici ETA

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Květen 28 10:25:14 CEST 2010

Tak jasne, ale musi se nechat, ze fungovale 3-4 roky velmi intenzivne,
to zadna jina jeste neprekonala. A kdyz se divam, co se da koupit, tak
mozna zas koupim tu samou (treba priste odejde spirala a ja budu mit
radost, ze mam ND :-P )
Ale poslal jsem maily do tech servisu, tak uvidime. Konstrukce nevypada
spatne, ale asi prechodak na Fastonu nebo spatny dotyk kontaktu zpusobil
zataveni kontaktu do plastu a vyhrati.