[OT] kde sehnat dily na konvici ETA

aze azehw na volny.cz
Pátek Květen 28 09:58:53 CEST 2010

Dám vám dobrou radu: sběrný dvůr.... buď tam najdete co potřebujete, nebo ji
tam necháte...ETA není nic jiného než ty ostatní.
AZE

----- Original Message -----
From: "Vladimír Franek" <franek na skip.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, May 28, 2010 8:25 AM
Subject: RE: [OT] kde sehnat dily na konvici ETA

Zdravím, jsem zvědav jak dopadnete. před časem jsem mailem objednával
náhradní díl (převodovku k robotu ETA) reagovali až na čtvrtý mail
objednávku potvrdili, nicméně když se rok nic nedělo objednávku jsem
zrušil a ETA již nikdy více ...
P.S. v prodejně a servisu bílé techniky (kdysi servis a prodej ETA) mi
řekli, že ETA už neprodávají, neboť je to čínská kvalita.   Vladimír