[OT] kde sehnat dily na konvici ETA

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Květen 27 15:15:33 CEST 2010

Zdravim, odesel spinac na konvici ETA vera, docela hezka nerezova, je mi
lito ji vyhodit a kdyby se mi podarilo narusit globalizacni spotrebni
system, docela by me to potesilo.
Nevi nekdo, jestli se da tento dil rozumne sehnat? (je to kus s veskerou
"elektronikou"a zabezpecenim, kontakt se vyhral a zapekl klasicky do
plastu, nechce se mi to bastlit kvuli bezpecnosti (aby to spolehlive
rozeplo asi 3mi zpusoby)
Zas samozrejme nechci venovat extremni usili, vrcholem by byl jeden
telefonat nebo objednavka c E-shopu, i s postovnym tak do 250Kc. Nova se
da sehnat asi za 900 co jsem nasel.