PIC18F4550+USB mass stor a Beeprog

jevem jevem na email.cz
Čtvrtek Květen 27 07:30:29 CEST 2010

Můj problém není BeeProg, protože ten mi leží na regálu, a tak ho mohu
použít ihned. Ale PIC dbg/prog udělátko je problém, to mi na regálu neleží.
Než objednám a přijde, tak se určitě trefím do správného nastavení. (už se
tak stalo).
Nicméně pro to, co jsem to potřeboval na otestování, tak příklad blikající
LED jsem absolvoval úspěšně. A test USB mass storage následně dopadl taky
dobře. Takže teď mohu úspěšně objednat příslušný ladící nástroj a vrhnout se
na serioznější činnost.
Děkuji za informace.
Jirka

----- Original Message -----
From: "j s" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 26, 2010 10:36 PM
Subject: Re: PIC18F4550+USB mass stor a Beeprog

Poznamka o skutocnych nastrojoch sa netykala konkretne Beeprogu, aj
ked to z kontextu tak mohlo vyzniet, ani inych vyrobkov Elnecu, ktore
mimochodom pouzivam.
Ide o to, ze praca s iba programatorom (nech je akykolvek) je podla
mna nesmierne neproduktivna, ak MCU umoznuje efektivnejsie sposoby
prace - co uz poslednych 10 rokov je beznou praxou. A potom naozaj, na
vyvoj aplikacie s konkretnym PIC je maly debugger/programator za 25E
podstatne lepsi a produktivnejsi (debugging, priama integracia s
MPLAB-om) nez univerzalny a vykonny programator za radovo vyssiu sumu,
ale stale len programator.

J.S.