PIC18F4550+USB mass stor a Beeprog

Slavomir Tomascik hw_tomascik na credit.t-com.sk
Středa Květen 26 22:08:06 CEST 2010

Dobry vecer,

bohuzial, dodal ste malo informacii na to, aby som mohol povedat
cokolvek blizsie, ako to, ze Beeprog Vam umozni naprogramovat
vsetko co potrebujete (<reklama>Beeprog+ je jeden z Microchipom
odporucanych programatorov
http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=2807&devicefamilyid=1242&page=wwwDevToolsHomeProg
</reklama>).
V kazdom pripade, musite vediet co chcete napalit (prestudovat
datasheet), pripadne sa obratit na nas support.
http://www.elnec.sk/support/technical-support/

S pozdravom,
Slavomir Tomascik
ELNEC s.r.o.