inicializace displeje LCD

Zdeněk lada zdenek023ster na gmail.com
Středa Květen 26 20:33:15 CEST 2010

Ty mám zapojené přímo na zem. Ale asi jsem na to teď přišel, on ten displej
používá řadič S6A0069 a ten jak se zdá má odlišnou inicializační
sekvenci(používám sekvenci na Hitachi). Stále mi ale není jasné chování kdy
jednou to funguje a jednou ne. Zítra sekvenci upravím a řeknu jak to
dopadlo.

Zdeněk