PIC18F4550+USB mass stor a Beeprog

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Květen 26 20:20:10 CEST 2010

Ale najde.

S Beeprogom som nikdy nerobil, pretoze na pracu s MCU uprednostnujem
skutocne najstroje. Uz aj taky PicKit2 za cca 25EUR Vam nepochybne
posluzi lepsie, nehovoriac o tom, ze sluzi aj ako debugger.
PIC18F4550 ma pomerne dost konfiguracnych bitov, kde sa da toho dost
pokazit, ale teoreticky v tom hex-e by tie konfiguracne bity mali byt
schovane a kazdy normalny "vypalovaci" software by ich mal
identifikovat.
Skuste poslat screenshot z toho programatora, nech vidime, ci tam nie
su nastavene nejake evidentne nezmysly, poslite link na tu schemu,
link na hex, pripadne aj zdrojaky.

Mimochodom, ste nasmerovany na dobru cestu s tymi zdrojakmi - osobne
by som nikdy nevypaloval nejaky hex, lebo neviem co je v nom. Lepsie
je vziat zdrojaky, nastavit co treba a skompilovat. A ja osobne, vzdy
ked zacinam na novej platforme, vzdy zacnem blikanim LED-kou, tym si
overim cely vyvojovy retaz od kompilatora po hardware.
Zdrojak sa da prelozit pomocou MPLAB a prislusneho kompilatora -
neviem aky bol pouzity, je ich viac nez jeden.

J.S.