digikey a free shipping

Lukáš Grepl L.Grepl na sh.cvut.cz
Středa Květen 26 12:05:49 CEST 2010

> Tak jsem ted po nejake dobe objednaval z Digikey a asi doslo ke zmene
> podminek, viz
> http://dkc1.digikey.com/gr/en/mkt/Terms_FreeShipHP.html Objednal jsem
> neco za cenu pres 400USD a byl mi nabidnut free shipping. Neslo o zadnou
> levnejsi sluzbu, ale o FedEx priority, takze za 2 dny jsem mel vse na

To je dobrá zpráva, děkuji za upozornění. U Digikey občas nakupujeme
přes našeho dodavatele součástek, takhle bysme mohli začít objednávat
víc přímo.

> stole. Pokud plati cena 18EUR za jakoukoliv levnejsi objednavku, tak se
> vyplati vic, nez Farnell, protoze je vetsinou levnejsi a neni potreba
> resit cekani na celnici.

Akorát jsem nepochopil tu zmínku o Farnellu a celnici. Čekat na celnici
bude spíš ta zásilka z USA, ne? Zásilky z Farnellu chodí do druhého dne
úplně bez problémů, objednáváme tam docela dost.

Lukáš Grepl