digikey a free shipping

Michal Krestan krestan na hw.cz
Středa Květen 26 09:28:52 CEST 2010

Tak jsem ted po nejake dobe objednaval z Digikey a asi doslo ke zmene podminek, viz http://dkc1.digikey.com/gr/en/mkt/Terms_FreeShipHP.html Objednal jsem neco za cenu pres 400USD a byl mi nabidnut free shipping. Neslo o zadnou levnejsi sluzbu, ale o FedEx priority, takze za 2 dny jsem mel vse na stole. Pokud plati cena 18EUR za jakoukoliv levnejsi objednavku, tak se vyplati vic, nez Farnell, protoze je vetsinou levnejsi a neni potreba resit cekani na celnici.

            Michal