LCD display

stanfred 7009 na seznam.cz
Úterý Květen 25 18:11:23 CEST 2010

Zdravim,

jen takovy tip pro ergonomii. Mame doma minutku, ktera ma 4mistny displej a tri tlacitka: hodiny, minuty a start/stop. Hodinami a minutami se nastavi cas, spolecnym stiskem se vynuluje (i bezici ci pipajici stav). Pokud je nastaven nenulovy cas, tlacitko start/stop funguje jako start/stop, pri nulovem casu funguje jako start, ovsem pak to bezi jako normalni stopky. A je tam vychytavka - deset minut pred koncem casu to asi dvakrat pipne, dve minuty pred koncem pak asi ctyrikrat.

Musim rici, ze to jsou asi nejlepsi minutky (byt displej je maly, podobny tem z prastarych digitalek), ktere jsem videl.

Stanislav Svoboda
  ----- Original Message -----
  From: dejfson
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, May 25, 2010 5:31 PM
  Subject: Re: LCD display

  Mno abych to upresnil na co to vlastne chci:

  moje zena chce do kuchyne 'minutku'. Chce aby tam byly ty minutky 4 v jenom pristroji a aby to melo 'ergonomicke' ovladani. 4 minutky v jednom se daji sehnat, ovsem pozadavek na 'ergonomicke' ovladani neustoji zadna kterou jsem nasel. tak jsem si rikal ze pokud najdu nejaky volny cas, tak ze bych v rychlosti neco zbastlil. Vzhledem k tomu ze to bude na baterky a chci aby se zamezilo remcani ze uz je to zase vybite, tak potrebuji nejaky displej s 'nulovym' odberem. Nabizi se LCD, podsvetleni neni nutne pac potme se varit neda :)

  d,.