Re: LCD display

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Úterý Květen 25 17:35:05 CEST 2010

Já jsem kupoval něco od firmy Lumex přez americký Mouser. Mají těch skleněných displejí spoustu. Stavěl jsem s tím stupnici k rádiu. Všechny piny displeje jsem živil několika zřetězenými posuvnými registry, takže jsem si u procesoru vystačil se dvěma dráty. 50x za sekundu bylo třeba nasypat do posuvných registrů data opačné polarity.

Vojta Bubník