Re: [OT] Automaticke zalevani - mlzeni, mereni vlhkosti ?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Květen 25 15:04:14 CEST 2010

Rostliny z oblasti tropickeho pasu potrebuji spise nez zalevani pudy roseni listu a to se dela temito mlznymi tryskami, ne ze by to bez nich uplne neslo, ale rostliny jsou s tim tak nejak zelenejsi, veselejsi a celkove to vse roste lepe.

>Voda se musi filtrovat, jinak se to bude zanaset.
To resim take, tedy zalevani chce mekkou vodu, pocitam s destovou a pak piskovy filtr + nejaky papirovy filtr.

Neco jako gardena budu pak resit na zahradu, ale Gardene se vyhnu, je to cele delane sice z libivych,ale jinak zcela nevhodnych plastu a  moc to nevydrzi, nehlede na to ze ceny jsou proste gardena :-)

Jirka

>A nevyhovi systemy od gardeny ?

Nesleduju tohle vlakno jestli je to drahe/levne nebo smejd , ale otec to pouziva ve skleniku a nestezuje si .

http://www.egardena.cz/show-category/rizene-zavlazovani

http://www.gardena.com/opencms/opencms/CZ/cs/service/e_shop/

snehulak