PC k TV

Zdenek Janovsky zdej na atlas.cz
Úterý Květen 25 14:29:32 CEST 2010

Jak funguje zapnuti PC (HTPC) dalkovym ovladacem?
Na to musi byt specialni HW?

Zdenek

 > Od: "Snehulak"
 > Komu: HW-news
 > Datum: 25.05.2010 07:01
 > Předmět: Re: PC k TV

 Kdyz PC tak muzete zkusit neco na bazi MythTV linuxove distribuce .
 Tady je o tomto systemu (nejen) pro linux vycerpavajici serial .

 http://www.root.cz/clanky/mythtv-aneb-linux-na-televizi-v-obyvaku/

 Abych pravdu rekl me moc k srdci neprirostl a radsi pouzivam
 mediacenter od MS pac to co umi , umi proste dobre .

 snehulak